Heylen Ceramics is een familiebedrijf dat al generatieslang haar vakmanschap rond gevelstenen uitoefent. Het positioneert zich in het luxesegment en wil dan ook niet anders dan topkwaliteit aanbieden. Elke steen heeft een eigen verhaal en die boodschap hielpen wij mee overbrengen.
In het kort:
In een luxesegment is het belangrijk dat geïnteresseerden het product kunnen zien, ruiken en voelen. Praktisch alle zintuigen worden geprikkeld bij Heylen Ceramics. Online hebben we ervoor gezorgd dat het aanbod zeer duidelijk wordt weergegeven.
Een gevelsteen kiezen zonder hem in verschillende hoeken te zien? Dat kan niet! Om het product ook online volledig tot in detail te laten bekijken werd een 360° product viewer geïntegreerd. Bezoekers kunnen zo elke steen tot in het detail bekijken.
Eén steen bekijken zegt natuurlijk niet zoveel als een realisatie met de steen in kwestie. Om die reden zorgden we ervoor dat de realisaties die bijgehouden worden in externe software ook gelinkt werd op de website. Zo kunnen bezoekers de steen meteen in actie zien. Wat wil je nog meer?
In samenwerking met ThisPlays2 – expert in beeldschermcommunicatie – creëerde we een interactieve toepassing om te gebruiken in hun interactieve showroom op Het Eilandje. De applicatie toont zo alle relevante informatie van elke steen in de showroom. Elk touchscreen toont relevante informatie van realisaties tot afkomst en zelfs de technische fiche van elke specifieke steen.
Als extraatje voorzagen we een scansysteem waarmee ze deze informatie kunnen oproepen door simpelweg een steen te scannen. Magic!