Een nieuw bedrijf opstarten is één ding. Maar een bedrijf opstarten dat vertrouwen, herkenbaarheid en expertise uitstraalt is een ander. Om die reden vroegen Van Looy & Lippens Notarissen ons om een huisstijl uit te werken voor hen. Een huisstijl gaat verder dan enkel een logo, ook andere huisstijldragers mogen niet vergeten worden gezien een groot deel van de communicatie via die weg verloopt.
In het kort:
Nadat we de algemene “regels” rond de huisstijl hadden vastgelegd in de brand guide, was het tijd om een logo te ontwerpen. Dit logo is opgebouwd aan de hand van de initialen van de achternamen. Zo kan je in het logo een V en een L herkennen. De opdracht was: “maak een mooi modern clean logo”. And so we did!
Dat een mooi, eigentijds en sprekend logo belangrijk is, daar is iedereen het intussen over eens. Maar vele bedrijven stoppen daar, terwijl er nog zoveel andere manieren zijn waarop (potentiële) klanten met je bedrijf in aanraking komt. Denk aan huisstijldragers zoals naamkaartjes, briefpapier, e-mail signatures.. in jouw gekende branding. Voor Van Looy & Lippens Notarissen ontwierpen we deze elementen, wat voor een uniform eindresultaat heeft gezorgd.