Jan Vertonghen Foundation is zoals da naam het al doet vermoeden een foundation opgericht door Jan Vertonghen himself. Deze foundation wil zoveel mogelijk kinderen aanzetten tot spelen, bewegen en creatief zijn. Ze willen het beste uit elk kind halen, want elk kind is bijzonder.
In het kort:
Wanneer mensen de website van de Jan Vertonghen Foundation bezoeken moeten ze meteen getriggerd worden door de verschillende activiteiten die al hebben plaatsgenomen. Om die reden kozen we voor een slider met alle recente activiteiten.
Een mogelijkheid om zich in te schrijven voor een benefietavond was ook een must. Hier hebben we een eenvoudige module voor gemaakt waarbij je snel kan inschrijven doormiddel van het invullen van een formulier. Deze inschrijvingen worden dan gemaild naar de verantwoordelijke en worden bijgehouden in het WordPress CMS zodat deze altijd bereikbaar zijn.
Bij de Jan Vertonghen Foundation ligt de focus op het begeleiden en aanzetten tot spelen, bewegen en creatief zijn bij kinderen. Daarom was het dus van belang dat dit in het logo zou voorkomen. We hebben er dus voor gekozen om te werken met een groot mannetje en 2 kleine mannetjes die begeleid worden door het grote mannetje. Wat de kleuren betreft was het belangrijk om de link te leggen naar onze rode duivel Jan Vertonghen, vandaar dat we hebben gekozen voor de kleuren van de Belgische vlag. Nu dit allemaal bepaald was, hebben we in dezelfde stijl een MailChimp template opgesteld en visitekaartjes gemaakt.