Hartcentrum Noord Antwerpen maakt het mogelijk om cardiale zorg in alle deelaspecten te verlenen. Het is dus van cruciaal belang dat patiënten niet alleen hun weg naar het Hartcentrum vinden, maar ook gemakkelijk de juiste informatie kunnen terugvinden op de website.
Daarom kwam Hartcentrum Noord Antwerpen bij ons aankloppen om een nieuwe huisstijl, logo, website, en verschillende drukwerken te realiseren, zodat zij hun patiënten optimaal kunnen informeren.
Overdaad schaadt. De grootste uitdaging in dit project was daarom om de overvloed aan informatie op de vorige website te ordenen en reduceren. We brachten alle informatie in kaart en bedachten een nieuwe websitestructuur. De vernieuwde informatie maakten we toegankelijk en visueel aantrekkelijk, om zo de boodschap van Hartcentrum Noord Antwerpen goed naar voren te brengen. Dit realiseerden we door een WordPress website op maat te bouwen waarin een combinatie van aantrekkelijk beeldmateriaal en korte, duidelijke teksten centraal stond.
Dat beeldmateriaal was cruciaal voor het succes van dit project. We schakelden hiervoor een ervaren professional in, die de ziel van het Hartcentrum op beeld kon vastleggen. Dit zorgt voor een menselijke uitstraling, die vertrouwen creëert bij patiënten.
Een goede huisstijl is niet enkel online belangrijk, maar moet ook offline doorgetrokken worden. Dit geeft niet enkel een professionele en betrouwbare uitstraling, maar verbetert tevens de merkbeleving en herkenbaarheid van de organisatie. Daarom verenigden we online en offline zichtbaarheid door verschillende communicatiedragers te vernieuwen. Dit deden we in de vorm van:
– Naamkaartjes
– Briefpapier
– Afsprakenkaartjes
– E-mail signatures
– Powerpoint template
– Word template